Известие

Collapse
No announcement yet.

Воланът тресе при потегляне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега помня те от 1 друга тема където беше писал за съединител и т.н. и щом толко те притеснява що не го смениш тоя пуст съединител да ти олекне поне да не се съмняваш в него. В края на крайщата при тръгване ако не от съединител и от тампони от друго не виждам какво ще тресе.
    Fiat Bravo II 1.4 16v

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
      Само че като си казал "а", кажи и "б", а именно - че воланът тресе и при потегляне, но САМО когато колегата завива.
      А това означава, че спокойно може да е и от крива джанта.
      Имал съм криви джанти, и то много криви, но независимо дали е навит волана или не, при потегляне не тресе! Не знам колко трябва да е крива джантата, за да тресе при потегляне и при навит волан!

      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Очевидно и ти и аз сме чели, ма не сме разбрали.

      Аз например не съм разбрал, как от крива джанта има вибрации при потегляне, но няма вибрации при висока скорост.
      Надявам се колегата nickgaidarov да обясни, защото и аз не разбирам.
      Искам да поясня, че нямам за цел да се заяждам, но наистина не мога да си обясня каква е логиката да тресе при потегляне от крива джанта, и колко трябва да е крива тази джанта.

      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Е ли е възможно пък да е от някое каре!?
      Предполагам, че или е каре, или вътрешни накрайници на рейката.
      Last edited by nblagoev; d.m.y г., 21:08.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
        Имал съм криви джанти, и то много криви, но независимо дали е навит волана или не, при потегляне не тресе! Не знам колко трябва да е крива джантата, за да тресе при потегляне и при навит волан!



        Надявам се колегата nickgaidarov да обясни, защото и аз не разбирам.

        P.S. Искам да поясня, че нямам за цел да се заяждам, но наистина не мога да си обясня каква е логиката да тресе при потегляне от крива джанта, и колко трябва да е крива тази джанта.
        Трябва да е поне квадратна хвани колелата и ги разклати, при пуснато колело и после при вдигнато и виж за луфтове
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:13.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            И все пак, въпреки малоумните остроумия на трима от вас, вероятността воланът да тресе от крива джанта при потегляне с навит волан не е за пренебрегване. Прочетох за немалко такива случаи, самият аз имах аналогичен случай с една служебна кола през 2012 г., а и неслучайно колегата свързва това с пропадането в дупката, от което и именно джантите най-лесно се кривят. Разбира се, възможни причини са и другите ми две предположения, както и някои смислени предположения на мислещи колеги тук.
            Хайде малко по-леко с епитетите, моля!
            Ще се радвам колегата да си реши проблема, и да сподели каква е била причината.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

            Comment


            • #21
              Я си огледайте хубаво демпферните шаиби,аз имам същите симптоми и ми казаха,че когато се по натовари и започва да играе леко.Тръгнала е,но ще покара още малко.
              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

              Comment


              • #22
                Колеги... Открих какъв е скапания проблем. Нищо й няма на колата. От самият волан е. Капачето на клаксона се е разхлабило и подскача. Като сложа пръст на него спира да тресе... Толкова силна вибрация има, че направо ме изненада как може да е това.
                Направо ми олекна на душицата.

                Comment


                • #23
                  И тъкмо се зарадвах, че оправих проблема... и тази сутрин нов се появи. Колата ми угасна в движение с 80км/ч. Воланът блокира и нямам управление. На таблото нищо притеснително не показва. Особеното беше, че ми показа празен резервоар, а реално е наполовина пълен. Веднага врътнах ключа, запали и нямаше проблем. ��

                  Comment


                  • #24
                    На свободна ли си карал ?
                    Alfa Romeo 156 2.4jtd 136hp 1999

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от newmachine9009 Покажи съобщение
                      На свободна ли си карал ?
                      Да, защото щях да отбивам след 40-50 метра. Че какво може да даде такъв ефект при каране на свободна?

                      Comment


                      • #26
                        тръгнал маховик и тресе на полусъедините когато загрее
                        Дръпни волана максимално към теб и кажи дали има луфт на горе на долу когато е заключен. Ако да - ти е счупена и втулката в която се "кордисва " волана .

                        Comment


                        • #27
                          Ако може да пиша в темата на колегата.На свободна се усеща съвсем лека вибрация,при завъртане на волана се усилва,а при потегляне особено на задната е най-ясно изразена.Къде да търся проблема?Получи се след смяна на ролките на пистовия ремък
                          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            Ако може да пиша в темата на колегата.На свободна се усеща съвсем лека вибрация,при завъртане на волана се усилва,а при потегляне особено на задната е най-ясно изразена.Къде да търся проблема?Получи се след смяна на ролките на пистовия ремък
                            Демпферната шайба. Виж обаче и за други повреди по ролките, щото има някаква причина да се "предаде". Може и обтегача също да прави мизерии.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                              Демпферната шайба. Виж обаче и за други повреди по ролките, щото има някаква причина да се "предаде". Може и обтегача също да прави мизерии.
                              Всичко е ново с изключение на демпферната шаиба и се получи след като ги смених.А защо тресе повече на задна?
                              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                              Comment

                              Working...
                              X